Büyük aşkla evlenerek düştüğü şiddet dolu kabustan küçük kızıyla birlikte kurtulmaya çalışan Cemre… Güzel, ayrıcalıklı hayatında gerçeğin yakıcı yüzüyle hiç karşılaşmamış Rüya… Fedakar dünyasında kendi için küçük bir mutluluk sayfası açmaya çalışırken varlığıyla özdeş güzelliğini, kimliğini yitirmenin eşiğindeki Çiçek… Karakterleri ve hikayeleri birbirinden çok farklı bu üç kadının kaderleri bir sarnıçta çıkan yangında kesişir. Alevlerin ardından hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Sil baştan giriştikleri mücadelede yolları gerçek aşka ve iyi kötü tüm yanlarıyla gerçek hayata düşer. Dışarıdan örnek adam olarak görünen varlıklı, karizmatik, imtiyazlı Çelebi’nin yok edici, kötücül soluğu hepsinin ensesindedir…

  • 30
  • 260 211 529

KOMMENTARE

  1. Hesen Ismayilov

    KADINA.ŞIDDETE KARŞI OLAN KAÇ KIŞIYIZ??

  2. random things and one direction

    HER 1 DAKKA SONRA REKLAM VERIO YETER CILDIRDIM BURDA

  3. ALİSA

    Bi ÖMRÜ SARILMASI HALA GÖREMEDİK

  4. Amrah Quliyev

    Yanan yer cemrenin evi mi yoksa kutlama yerimi

  5. Fidan Haciyeva

    Biz niye haberlede gormuruk celebinin başkan adayini.

  6. Mahsa Maleki

    #ömrü daha çok istiyoruz🙏🏼

  7. Mahsa Maleki

    CİHANGİR CEYHAN ADAMSİN 🤌🏻💙

  8. Mahsa Maleki

    ÖMRÜ İSTİYORUZ ÇOK GÜZELLER MAŞLLAH

  9. 47 47

    Su ömere artik bi yeki eşya verin ya kac bölüm oldu amk

  10. Mahsa Maleki

    GERÇEKTEN BU DİZİYİ ÖMER VE RÜYA İÇİN İZLİYORUM , 4 DKİKE NEDİR YAA HARCANMAYİN BU GÜZEL SEMPATİK ÇİFTE

  11. Aynure Alizade

    0:14 dakikada kamera ve kameraman gozukuyor😀

  12. Blue Pearl

    Lütfen ikilimin hatta 3 lumun tek sahneleri bu olmasın 🙈😊🥰

  13. Sena sena

    İki saatlik dizide 4 dakikalık sahneleri var. Bu güzel iki oyuncuya daha fazla sahne yazılmasını istiyoruz👍

  14. M En

    #ruyaistiyoruz

  15. Anifur

    Телефон

  16. Ekrem Çelebi

    Bu aliyi kaybetceez ismender 💝çiçek

  17. ka to

    beyler günlük 24 bee coin isteyen kaylemavi referans ile uye olun en çok kazanan bizim ekip bizle zengin olun

  18. Chinem C

    Arzu kim? Biri bana anlata bilirmi

  19. Doğaç Game TV

    Selim yaptı katil o

  20. Damla

    Güneş cemre ye taş attığını söyleyince çok kızmış

  21. Derya

    BAZI KİŞİLER REYTİNGLERİN DÜŞMESİNDE ÖMERLE RÜYAYI SUÇLUYO AMA ONLARA HATIRLATMAK İSTERİM Kİ DİZİNİN REYTİNGLERDE EN FAZLA YÜKSELDİĞİ HAFTA ÖMERLE RÜYANIN ÇOK ÇIKTIĞI BÖLÜMDÜ(BU ÇİFT GERÇEKTEN SEVİLİYO SENARİST SENDE BU TATLI ÇİFTİN SAHNELERİNİ ARTTIR LÜTFEN OLMUYO BÖYLE)

  22. Xəyal Mustafayev

    Çok güzel bi filim😍

  23. Elvin Emirlioğlu

    Yaa önizleme/fragman ne zamannnn??!!??!!😖😖😖

  24. Selin Yıldız

    İkinci fragmanı atsanız artık :/

  25. Semanur Gökmen

    Ateşe verilen yer acaba onların olduğu lokantamiki zannetmiyorum ama belki olabilirins degildir

  26. Dilek köse

    Pov Senarist : herkes bir arada ve mutlu olduğuna göre bi yangın sahnesi olmasınmı dizinin isminin hakını verelim yani🔥🔥

  27. Sevda Yanak

    #Ömrü yu hazmademeyenlere soda ismarlayacagim iyi gelir

  28. Sevda Yanak

    Bir çift olamayacak cicder in ergen fanlarini bu videodan dışarı alalım:)

  29. Gunel Gulmemmedov

    Hiç bitmesin deyenler 👇

  30. Sinem Aksoy

    #ÖMRÜ BU DİZİNİN BİR ÇİFT I ONLARI DİZİDE IZLEMEK MECBURIYETINDESINIZ ISTESENIZ DE ISTEMESENIZ DE

  31. İŞİMİZ EĞLENCE

    Bu Kenan’da İşleri iyi kurtulsun iyi gitsin diye Resmen Kızını Pazarlıyor..yazık

  32. SONGS 23

    😍😍😍😍😍

  33. Her Türden

    ⏩ defasts.info/title/video/f9itqZzOipHXt9E.html

  34. Her Türden

    ⏩ defasts.info/title/video/f9itqZzOipHXt9E.html

  35. Telli Shikhamirova

    neden Tomris hanim kendi torunu için 2milyon vermeye hazırken Cemreye evlerinden birini vermiyor? kendini toparlayana kadar en azından

  36. Suzan GELGEC

    Ne acı bir çocuğun bunlara şahit olması. Travma kalıyor insanın üzerinde. Hala unutmuyorum. Bir şansım olsaydı keşke annemi kraliçeler gibi yaşatırdım,😔

  37. Musa Cəfərli

    Bu hayatda tomiris gibi akıllı bir kadın olmayı çooook istərdim.

  38. Askerova.

    Ha bide arkadaşlar ya sizi bezdirdim ama ksksk bide şunu söylemek isdiyorum bence Çelebiye öyle suçlamayalım ya çünki sonuçda Çelebiye anne edinen kadın onu böyle yapdı yani Çelebiyi çoçuk edinirken Çelebi daha küçücük bi bebekdi ve onu büyütüb terbiye verende o kadın yani Çelebiyi daha doğru düzgün akıl verseydi Çelebide böyle büyürken koca adam olup bi pisikopata dönmezdi ha ne dersiniz aynı fikirdemiyiz?

  39. Vampire Diaries Susu

    ÖMRÜ CANDIR BIZ ÖMRÜ ICIN KOCA DIZIYE KATLANIYORUZ❣❣❣

  40. Askerova.

    Bide Cemreyle Ozanında arasında bi aşk yaşanıcak ki böyle bi şeyin olmasını hepimiz çok isdiyoruz😍

  41. YUSUFG MAN

    Bu filim ÇOK guzel

  42. Askerova.

    Bence Iskender Çiçeğe aşık olacak ve Aliyede bi şeyler olacak ama bu biraz surecek yani Aliye bi şey olması sürecek 5-6 bölüm ve ya daha fazla ama bence zamanla Çiçekte Iskendere karşı bi şeyler hiss edecek tabi Iskender Çiçeğe karşı bi şey hiss edecekse ki bence böyle bi şey olucak sizce?

  43. Derya

    SENARİST ÖMRÜ SAHNELERİNİ ARTTIR

  44. Derya

    AAA FİLMDE ÖMER RÜYA DİYE BİR ÇİFTTE VARMIŞ BE O KADAR AZ Kİ FARKEDEMEDİM

  45. Tuğçe Demir

    Gittikçe dakika azalıyor farkındamısın admin daha az yapar oldunuz Rüya Ömer sahnelerini

  46. Derya

    SENARİST ŞU HARİKA ÇİFTE AYIRA AYIRA 5 DAKİKAMI AYIRDIN ÖMRÜCÜLER İSYAN EDİYO GERÇEKTEN BU GİDİŞLE REYTİNGLER İYİCE DÜŞÜCEK

  47. Ahmet Toprak

    Çelebiyi türkiyede Bir ne benzetiyrum hep dört ayak üstüne düşüyor

  48. Nisanur Güner

    2.30 saatlik dizide sadece 4 dakika mı

  49. Samed Yıldırım

    Cio baba taksit taksit öpüyor😄😄

  50. Merve Karaosmanoğlu

    👏👏👏👏💥💜💜💜💜💛💛💛💌

  51. Merve Karaosmanoğlu

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖😍😍💖💖💖💖💖💖💖👏👏👏👏😃😁

  52. Etkili Yorum

    Çelebi'nin entrikaları, ömer'in ailesi, Cemre'nin kizi Ozan, Ali, Çicek, Tomris yordu gerçekten samimi sıcak çözüme ulaşmış bir mutluluk var yemekte orasında fazla ısındı hémen yangın yerine dönüsecek

  53. aleyna

    Lan celebi ve ozan kardeş mi !!!!! Kadin erkek ,ozanin büyüğü dedi ayni zamanda celebi gercek annesini bilmiyor 😯😂

  54. almiragurmaann

    Ömer ve Rüya sahneleri istiyoruz duy bizi senarist

  55. ibrahim Video Ve Resim Galerisi

    Cihangirceyhann hayraniyim inşallah bir gün benle o ayni dizide oynariz

  56. Sevda Yanak

    Canlarim aranızdaki kimya o kadar güçlü ki düşmanlarınızı kudurtuyor👌 #Ömrü

  57. Sevda Yanak

    Günaydın ÖMER in RÜYA si❤ #ÖmRü

  58. ibrahim Video Ve Resim Galerisi

    Şaiir olsam bu dizinin kitabini yazardim

  59. İSMAİL ABİ YAK YAK

    Admin 16. Bölüm özel sahneyi yolla

  60. Mehmet Levent

    Uyumunuz bazı kişiler tarafından kıskanılıyor ve çatlıyorlar böyle kudurtmaya devam edin... #Ömrü

  61. Rana Haciyeva

    Zuhal Olcay bu xanimi cox beyenirem ister rollerini ister geyimini istersede hAnaligini seve seve baxiram bu diziye❤️🤗👍🌹

  62. Mehmet Levent

    Size verdigimiz değere yazık be #ÖMRÜ sahneleri neden bu kadar az

  63. ibrahim Video Ve Resim Galerisi

    Hayatta o kadar dizi izlemem ama bunu şiir gibi okuyup izlerim seviyorum bu diziyi

  64. Mehmet Levent

    YA admin bu ne şaka mı yapıyorsun 5 dk nedir ya

  65. Burakking Duran

    Çelebiyi freddy krueger a benzeten ?

  66. ibrahim Video Ve Resim Galerisi

    Her perşembe oldumu bu diziye güne güneş gibi açiliyorum

    1. ibrahim Video Ve Resim Galerisi

      Cihangirceyhana hayranim onunla birlikte bir gün ayni dizide rol almak isterim

  67. Burakking Duran

    Çelebiyi freddy krueger a benzeten ?

  68. Pokemon 9

    📌 B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G -L-o-V--S-e-X-----۞------------ urflirtyjoynude69.blogspot.com/ √™ Lorsqu'une pilule qui donne aux utilisateurs cinq minutes de super pouvoirs inattendus arrive dans les rues de la Nouvelle-Orléans, un adolescent marchand et un policier local doivent faire équipe avec un ancien soldat pour faire tomber le groupe responsable de sa fabrication. √™ Когда таблетка, дающая пользователям пять минут неожиданных сверхспособностей, попадает на улицы Нового Орлеана, торговец-подросток и местный полицейский √™должны объединиться с бывшим солдатом, чтобы уничтожить группу, √™ответственную за ее создание