Arebesk Yavrum (66.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

1,5 Mio. aufrufe551

    Çevre faktörünü hesaba katılmayınca tabii 😂
    “Çok Güzel Hareketler 2” 66. bölümü ile yayında! 👉 defasts.info/title/video/mrCEeZmogY-a0sk.html
    Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
    cokguzelhareketler2
    CokGuzelHareket
    cokguzelhareketler2
    ► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

    #BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

    Am Vor Monat

    KOMMENTARE

    1. Çok Güzel Hareketler

      Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi DEfasts kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

      1. İbrahim Acar

        Şarkının adı

      2. Furkan Evelekler

        @yusuf şahin kimse bulamadı malesef 😂😂

      3. Muhammed Kadir

        😅😅😅😅😅

      4. Furkan Evelekler

        09:58 fon müziğinin adı ne bilen var mı

      5. Jennie's Strawberry

        @ULAŞ Yücel oha

    2. Defant T

      cemile çok iyi bi oyuncu ya ben orda hem yarılırım hem o yüzü ve aksanı fln o yüz mimiklerini yapamam saten gözüm çıkar :)

    3. İbrahim Acar

      Şarkini adını bilen söyle yebilirmi

    4. creper maskesi

      Hamza 지나서

    5. Kralhacker🤴🏼👨🏽‍💻

      Bu yorum silindi ama bunu kullanıcı düzeltebilir

    6. Aylin aybakan

      Evliya esere bin besyuzzzz basarrrr😘

    7. JustTürkTR

      müziğin adı nedir?

    8. Ayşe Kaplan

      Belki yalan söylediği konusunda da yalan söylüyordur, yalancıların ortak sorunu hep önce söylenen yalanı unutmalarıdır

    9. Alim Aşçı

      Hamza nın piyonada söylediği şarkının ismi ne

    10. Eğlence Dünyası

      Safa'nın Rolünü Şaşırıp AĞHMEĞĞT Diye Bağırması JDNFHİOEHZUOVDGİFİGZXJVGDZİOGHDGOJDDBOJGCİOVBZDİJBKVBDHUVDVUXFHCHXCZVHJXVHJDVHRBVUİFGSDUİBUDBJDHDJSDHBFHJBJHFXİJDXHCJBİDİBJDBDDBVJDXBJİVBXCJVHXGJXGEKDJDS5HRJFBEKDFJFNOJCGBNCMJXFBJFVFBJXCBFHJBSFKFHCVJKXFVİBFJVDJBDJİ

    11. Fatih Çakır

      Hamzanın söylediği şarkı hangisi bilen var mı

    12. Kenancan Türk

      ARABEKS OLUCAK O

    13. Gökberk Yeşilırmak

      Boy hariç aynı ben.

    14. İGölgeWinner

      aga be eskiden zil skeçin kötü olduğu anlamına gelirdi şimdi iyi olduğu anlamına geliyor

    15. Damla Süleymanoğlu

      Ayşegül' ün daha fazla tokat atmasını isteyen 👇

    16. Senem .K

      Allahim fatih beni benden aldi hahahahahaha

    17. yasmin Plt

      😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    18. Dilek Çelik

      05:50 😂😂😂

    19. Mehmetemre Tek

      AMEEEEEETTT

    20. fener king

      09:59 da çalan parçanın ismi nedir?

    21. Davut Ozrr

      Video 3.58 de başlıyor

    22. Nazlım Eylül

      Safa:AĞĞMEEETTT jsjsjssjsjsjjs

    23. you tube

      Efsane bir bölüm. "Janset, oğlan daha ilk üniteyi geçemiiyööööörr" 🤣😂 Fatihin skeçte çıldırması. Ama bunu çok fazla gösterememesi.

    24. Zenan Zelal Ekinci

      Ahmet aa o değildi çok komik 😂

    25. Metin Çakmak

      Fatih niye gülüyordu

    26. döngü flex

      gördüğüm en iyi sanatçılardan biri kesinlikle begümdür

    27. Arman Turuş

      5:02 arabesk çocuk kuşları salmış😂

    28. MUSTAFA CAN ÜZEN

      5:59 sema abla adamın kafaya kapıyı vurdun

    29. Efe Gurur PUBG Lite

      Ahmeeett!! Anaa o başka. yarıldımmm

    30. Əli Əliyev

      Burada 9:40 vayra orda bi tane şarkı söyluyor uzucu şarkı çalıyo piyanoda onun adın kim biliyor lutfen desin

    31. medine kerim

      Ağmettttttt gülmekten öldüm 😂

    32. Ahmet Cakır

      Bu şarkı sevipte kovuşamayanlar için. Gelsin👍👍👍👍👍👍👍₱

    33. Efe Kağan Reis

      hhahhahahaha

    34. Yiğit Çelikkaya

      Her çok güzel hareketler izlediğimde gülüyorum hep beni güldürmeyi başarıyorsunuz 🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

    35. Oyun Kaan

      12:49 napyorsun lan AMETT ana o başka XDD

    36. Antika Terkir

      Çok güzel olmuş 🎄🎅🎄🎄🎄💓🎄🎅🎄💓🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎅🎅

    37. Antika Terkir

      Ben bunu yeni gördüm özür dilerim 🎄🎅🎄🎅🎄💓🎄🎅🎄🎅🎄

    38. Faik Eyi

      12:50 ahmeeet

    39. riza abi

      Hamzanin o caldigi muzigin adini bilen varmi?🙏

    40. Bahadır Ersöz

      Bari şuraya atarken ön konuşmaları sunumdaki boş konuşmaları filan kesip atın ileri sarmaktan parmağım yoruldu..

    41. MUSTAFA CAN ÜZEN

      angaralı abi herşeyin ankaralı olduğuna kanıt fakat ceketin ankaralı olduğun konusunda bi düşündürüyor

    42. Reyyan Neva

      Ben de 10 yaşındayım.

    43. Kardeşler oyunda

      Kadir among usta net kazanır (aralıksız)😆🥴

    44. can GÖZÜTOK

      12:50 'de çok güldüm ya

    45. Bilal ekin Ur

      Devamı gelsin

    46. Əcrinəsra

      5:57 🤣😂🤣😂🤣🤣🤣🤣

    47. alfa JESTER

      Skecin cok komik olmasina ragmen 9:58 de bir an geçmişe gidenler...

      1. Baran Erçetin

        Adı ne şarkının

    48. ahmet g

      Seni rol model alan yoktur Acun'un yalamasi eser sende bunu bil

    49. berra düzgün

      safa:napıyorsun lan?Ameyd

    50. Hatice GÜNGÖR

      Tahmin ediyim Eser Yenenler'in çok çok eski bir dizi olan ''ALİYE'' filminde ''ÖZGÜR'' karakteriyle oynadığını bence kimse bilmiyo ne dersiniz

    51. Melisa Güneş

      😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣

    52. Ozi G

      Hamza’nın piyanoda girdiği şarkı ne ya çok hoşuma gitti

      1. Muhammed ali Kılınç

        Vallaha onu bende ariyorum bilen varmi ki acaba

    53. BlackpinkJendequeen

      8:30

    54. Ecren Kaykaç

      Çok güzel bir skeç olmuş ☺️😊 (^o^)

    55. Mona Sadna

      Çok. Kotu

    56. Mona Sadna

      Yani Biraz. Güzel

    57. _AurorA_ CS

      sizdede mesela ilk baş kısımdaki görüntü kesik kesk geliyomu

    58. Ebrar Aycann

      no no no jsjsjsjsjjsjsj

    59. Taylan Teker

      Hamza Çok Delikanlı

    60. Fos

      ▫️▫️◽◽◽

    61. zeynep koska

      00:13 evett😇👏👀

    62. Gökberk Ketenci

      gökberkin çaldığı arabesk şarkının adı nedir?

    63. Semih Akman

      Gökberk, mahalle katkısı Seko’nun doğuşu, sakladığı geçmiş yaşantısı olsun

    64. Recep Acar

      Bu şarkı tüm sevimte kavusmayanlar a 💀😅🤴

    65. MG_-MEHMETGÜNEŞ

      nononooonnonooonononono

    66. Eslem discatw

      12.48 bu textte varsa komik yoksa daha komik

    67. Serdar Ipek

      Bizimki direk dayak atıyo

    68. Ertuğrul Soykan

      15:09 sonrası 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    69. Tolgahan Beklen

      yslsn parayla olsa kredi çeker yine yalan söylerdim :D

    70. fps MEMUR

      7:51 kopartan sahne

    71. Oğuzhan Hacıoğlu

      en az 5 kez izledim

    72. Ertuğrul Soykan

      12:27den sonrasına kalbimi bıraktım

    73. Cemil Muhammed

      Iyi güldüm valla))

    74. Ünal Music

      09:58 bu parçayı nerede bulabilirim çok hüzünlendim

    75. Kimsin sen He kimsin

      5:51 müq sjsjjsjsjsjsjsjsjjssjjsjsjsjsjs

    76. Fehmi Selim Yıldırım

      Safa abi rolden çıktı j3jsjsjxjxmsmsmjxxjjsjxnxjsmsmsmz

    77. mert aka

      yılmaz hoca olmadığında herkes gülüyor ama eğlenceli tebrik ederim

    78. Oğuzhan Apaydın

      09:59 da başlayan şarkının adını bilen çıkmamış hiç.Eğer bulursanız bu yorumunun altına yazın da herkes nasiplensin be

    79. Dilek Guldurucu

      Slm

    80. ARİF EYMEN ÖZEŞ

      5:52 Koptum hahahahaa :D

    81. Endless Stories

      7:24 te bittim ya 😂😂

      1. What is Löwe ?

        @Endless Stories Benimle evlenirmisin ?

      2. Endless Stories

        @What is Löwe ? yani biraz ;/ slsksqwaxs

      3. What is Löwe ?

        @Endless Stories Haklısın saçma bir yorum olmuş.

      4. Endless Stories

        @What is Löwe ? ne tepki vermeliydim ya da nasıl bir tepki bekledin ki :/

      5. What is Löwe ?

        @Endless Stories Niye hep aynı tepki.. bıktım allah belamı versin

    82. Can Yıldırım

      9.59'daki müziğin adını bilen var mı?

    83. Eylul Elif

      Devamı gelsin

    84. iyi bir KANAL

      la melisa hoşbuldum demiyo bole diyo demiyo ki hoşıaasıodj naystı see you diyo la

    85. ÖMER EFE

      10.00 acıların çocuğuyuz

    86. yigit09L

      11:02 +Geçende tabletine baktım arkadaşları hep oyun oynuyor eğitici öğretici videolar izliyor Bizimkisi 8 bölüm İbrahim Erkal - Canısı izlemiş Koptum ya asodşpksafldasf

    87. Irem Kepir

      Hamza gercekten muthıs bır yetenek.. butun roller bu kadarmı yakısır.

    88. 尺乇ㄥ卂乂

      7:23 inglizceden bi kelime öğrenmişimdir

    89. Sahin Quluyev

      Ben ferayeye yükseliyorum 🤣🤣

    90. Ayberk Yılmaz

      bidahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    91. Ayberk Yılmaz

      bidsahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    92. Jennie's Strawberry

      Yapıyööoğrr AKAMSISMAJJAJSMDKWKJSJS

    93. yasin çağrı Kılıçer

      Umut sarikayanın karikatürünü alıp oynarsın ama ben yazdım dersen çalmış olursun ayıp yaw (bknz. Aytek)

    94. Ceylif Tv

      Yalan söylemeyen insan varmı ki?

    95. Haktan Vural

      Çok güzel olmuş brawo 👏👏👏👏

    96. elmalı turta

      Evliya harika ya

    97. Nilgün Erseçen Güler

      Çok güldüler ua

    98. Sedat Kılınç

      ❤❤👍

    99. Şevket Rüzgar Poyraz

      Şimdi bu skeçi tvde izletim

    100. Özgür Bardak

      Ben hiç yalan söylemem 🥰🥰 Çok güzel hareketler bunlar çok güzel adı gibi güzel☕️☕️