Şimdiki Aklım (69.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

4 Mio. aufrufe1 179

    Geçmişe dönsen neyi değiştirmek isterdin?🤔
    “Çok Güzel Hareketler 2” 69. bölümü ile yayında! 👉 defasts.info/title/video/g9SfcbfGkF3Qlq8.html
    Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
    cokguzelhareketler2
    CokGuzelHareket
    cokguzelhareketler2
    ► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

    #BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

    Am Vor Monat

    KOMMENTARE

    1. Çok Güzel Hareketler

      Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi DEfasts kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

      1. PRENSES ECEM

        @Eyzangul Miriyeva bende

      2. kadir arslan

        @Nisa1oopoyrwwwww

      3. Tuğba Taşçı

        SELÇUK

      4. Tuğba Taşçı

        🏍🦊🦍🦍🍟🍟🤲😍🦊🙁😍🏍🍟🐍😘🍟🐍🐓🍟🐍🐓🦍🦆🐓🦍🐠❤🤲🐠🦍🐸🐟❤🙁🐟❤😉🤲🐕🦍🤣😉🍟😉🙁😉😉❤🤣😍🦍🙁🐟😘🤣🐕😘🍟🐟🐉🦍🐠😘🤣🐠🐉🐟🐓🍟🐕🐓

      5. Tuğba Taşçı

        ÇOKCULK

    2. GÖKAY 26

      skeçte yemin edertim kaderin içinden geçiyorlar

    3. SEMANUR ÖRÜN

      Bu bana aşık aşık

    4. SEMANUR ÖRÜN

      9:52 oluyorummmmmm👐😅😅😅😅😅😅👏😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

    5. SEMANUR ÖRÜN

      Aaa liiii. Al titi

    6. SEMANUR ÖRÜN

      7:04 Anenmle babama ilerde ne olacağımi söyleyince aldığım cevap 😑😑

    7. SEMANUR ÖRÜN

      Ha sesi😅😅😅😅

    8. SEMANUR ÖRÜN

      Bozug bozug sadece bu sahneleri izliyorum 😅😅😅😅😅

    9. Kayra Kıyak 08

      Harfleri "T" demek varken gerizekali ziya Çocuklara "TI" dedirtiyolar, dünyanin en saçma olayidir çocuklar nasi öğrencek anlamiyorum

    10. atakan uzun

      Senin kendi içindeki terbiyen çünkü bozuk bozuk hıııııııı :D

    11. Zeynep Kaya

      #7:01 buna çok güldm

    12. Kfceatbox Yasemin

      Bayaaa iyiydiiiii

    13. Sabir Məmmədli

      Arif iyi ki ordasin bee

    14. Burak Ahmet Coşkun

      Benim size t sesini öğretmedim diyor ama arif 8:27 t diyor

    15. Asdfsa Fsassd

      8:53 te biri sansurlenmesi gereken bisey diyo

    16. Burhan Altıparmakoğlu

      O değil de oğlunun yine aynı kişi olması Cenan'ın boynuzlandığını gösteriyor :))

    17. Esra Kulübecioğlu

      İş sorusu yanlış değil mi ya 6/8 15 günde bitirirse tamamını 20 günde bitirir. 24 demişler

    18. mümine özdoğan

      eser abi geldikten sonra her şeye zil çalıyorlarmış gibi geliyor

    19. Ezgi Ezgi

      Filozof atakan dediniz ya orda bi uzaklaştık sizinle ajsjsjdjsjdjsjsjsksksh

    20. Meryem Koyuncu

      Arif ve tuğba ikilisi efsaneydiniz

    21. Yusif İsmayılov

      Ayşen: Biz büyüyünce uçan arabalar olacakmı? Atakan: Önce bir yürüyeni kullanın lan

    22. Dilber Ayşe Varol

      Yaw Salih “Al bu” dedi Atakan “Al şu “ dedi anlamadım ben 🤣🤣🤣

      1. Bilge yıldırım

        Aynısını yazacaktım yeminle Çünkü Cenan orda ezbere okudu kitapta öyle bir tekerleme yazmıyor da ondan 😂

    23. Berat Akcan

      Son zamanlarda izlediğim en iyi skeç

    24. Donya Moghadam

      arif 💜🎀

    25. 1 naruto 1 ben 10

      Hikye boka sardi

    26. Mavi Okyanus

      Bir feraye atasözü derki : bozuğğğğ bozuğğğ

    27. şule

      cenan'ın gerçekten filozof atakan'a tip olarak benzemesi JDMQHFNBW

    28. Kerem 67

      Kırmızı halıydı bu

    29. azra Güldoğan

      Arkadaşlar bunlarin tipleri bozukk bozukk 😂😂

    30. Damla Çelik

      Çok güzel

    31. metin çetin

      Madem t sesini öğrenmedik iseniz neredeyse %99 t zaten ben 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

    32. metin çetin

      Tombik hasan masayı kırdığında bence fırlama Salih şöyle demeliydi al kırdın kırdın

    33. metin çetin

      Helaya gidiyoruz birşey istiyor musun Talet musluğu getir ya Wklkdlşkşkşpkepfjlkdlşjsşoljşoj*eoes

    34. mami sosa

      Çünkü senin tipin ........bozuk bozuk😀

    35. Cemre Solmaz Fan

      Senden o kadar nefret ediyomki sana bi çakcam sjsjsjs

    36. Ebru Sağlam

      Arkadaşlar lütfen Berra Akyüz, Asel, Ayaz , Asrın efe , roza ve Zeynep bebek sma hastası onların videolarını izleyerek ailelerine yardımcı olur musunuz

    37. Mesut Işık

      Kendini komik saniyo ama aslında o olmasa daha iyi olacak baş rol gibi kendini birşey saniyo bence bağırmak tan başka birşey yapmiyo az kısık sesle konuşsa iyi olur bozuyo

    38. Mesut Işık

      Skeçler bazen komik oluyo ama çok bağırarak konuşmak boş konuşmak sacma komedi bitiyo

    39. Can Kurdi

      Hem aklınıza, hem de ellerinize sağlık; tiyatro sahnesinde, milyonluk sinema salonlarından daha iyisini sunulabildiğinin en somut halisiniz! TEBRİKLER! Sinemada neler sunabileceğinizi merak ediyorum. 11 sene önceki ÇOK FİLİM HAREKETLER BUNLAR aklıma geliyor da, acaba heyecanla "ÇFHB - 2" mi geliyor?

    40. Mesut Mia

      Bozuk bozuk diyen kiz harika ya heycanla sanki gercek yasiyor devam etsin butur skecler❤❤❤

    41. gangza home

      Yurdaer okur ve Erdal beşikçioğlu bu kadroya katılmalı kesinlikle

    42. jack smasher

      Iyrenc olmus

    43. Cansel Buran

      atâkân çok komik

    44. Duygun İbrahimov

      Hepinizin tipi bozoox bozooxx😂😂

    45. Naz Aslan

      ismini bilen yazsın lütfen

    46. Naz Aslan

      Surahinin yanındaki adam ın ismini bulamıyom

    47. Descriptive #

      aynen astronot olursun burda

    48. Leaser

      8:53 hassktr XD

    49. İpek Şen

      salih al *bu* takatukaları diyor atakan *al* şu takatukaları diyor.

    50. yaşıyor

      Arifi sanayiye verin abi nsmdösöösşşsşşdşşdşdd

    51. başbekan

      cenan harbi atakan a benziyor lan

    52. Muhsin Efe Bolat

      Cenanın Filozof atakana Benzemesi

    53. Metinoktay Tosun

      Tuğba'nın rolü efsane daha fazla istiyoruz

    54. Metinoktay Tosun

      Galiba zaten filozof Atakan'i biraz canlandırmak istemişler

    55. Hasan Okur

      8:54 orayı iyi dinleyin .d

    56. Doname

      8:52 biri arkada küfür ediyo sgfdsgasdfasfasdfas

    57. Selin Karakaş

      2'cisi gelsin lütfen.

    58. Cagdaş Mobilya

      tUvAlEt'dEn nE gEtİrEyİm?

    59. Kübra

      Yalnız arsızlığın adı gerçekten de hiperaktif oldu artık çok doğru bir yere değinmişler shsjsjs

    60. Azra korkmaz

      Herkes süper👍

    61. BS Türkiye Brawls

      5:38 yok ağır yaşamlar diye bi yere katılıyon hssjjsjsjssjsjsjsjs

    62. Sizce

      Biz büyüyünce uçan araba olackmı Önce yürüyenini kullan lan hajshsbzyzh

    63. Sizce

      Cenan Tuğba arif rolünün hakkını vermiş

    64. Sizce

      Altın yapı harika

    65. Zuzu B-va

      The average zoology archaeologically cheer because loan philly disagree absent a yummy laundry. dirty, damp spoon

    66. Hatice Bozbay

      İ

    67. MAD AGA

      Aga

    68. Elif Karabal

      Ya 8.54 küfür ediyo birisi çok iyi dinleyin

    69. su su

      filozof atakan loding... jhıot

    70. Kök Böri

      Yalniz Veysel işi 20 günde bitirir :)

    71. Yusuf Cesur

      Bozuh bozuh

    72. Sen Abdülhamiti Savundun

      Evde "senin gafan bozuq Bozuq" diye dolaşıyorum ĞALSÖDJDLSJDŞAPW

      1. Sen Abdülhamiti Savundun

        @sen abdülhamiti savundun savunmadım çıkar göster as gardeş

    73. Kamil Ağayev

      Çok güzeldi ama arifin gelicekdeki halin göstermediler

    74. halil mergen

      Geçmişe dönsem bazı bağımlılıklarimdan tamamen uzak dururdum

    75. Emre Hacıfazlıoğlu

      Olum bu bölüm çok iyiydi ya 😂😂

    76. zeus&haydar

      vay şapşalların ta kendisi normal merak edimyom gerçek

    77. MANKEN SUCUK

      11:50 de koptum aga 😂😂 salihin yüz ifadesi

    78. kedicz zzz

      Tuğba ve Arif ship

    79. _EZツAbdil

      Ya çok iyi bir skeç 4 defa izledim :) 5 oldu

    80. GAME WORLD

      Filosof atakan jjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj

    81. ayse dıkduran

      💜💜💜💜💟💟💟💟💟💟💟💖💖💖💖👌

    82. •Şerifedur Kabaodun•

      skeç müq 👌👌👌👌

    83. Beyza Saatci

      Whatsapp ve filozof atakan şakası mükemmeldi 😂

    84. YUSUF YETİŞİR

      17:00

    85. Pixel

      Bende öjlejim😉

    86. Sahra bayrak

      2:35 çok komik

    87. Sedanur Arslan

      Baozuk bozuk

    88. Minecraft Cehennemi

      3:01 ve 3:31 de hacının suratı 2:38 3:19 de arifin suratı

    89. Bir Öneri

      Bence Feraye göz doktoru olabilirmiş.Hastasına şöyle derdi: -Senin gözün bozuq bozuq

    90. cakirferaye

      Tuğba'nın adının Feraye olduğunu öğrenincelki şokum ve sevincim fmdmmmdmdm

    91. hanni kadioğlu

      Abi gülmeseniz çok iyi olur

    92. Emre Celep

      6/8 15 günde bityorsa tamamı 20 günde biter.

    93. Rauf Topuz

      10:03 😂😂😂😂

    94. محمد حناوي

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣😘😘😅😅😅🤗🤗👍👍👍👍👌

    95. murat tek

      Tek kas ferayenin devamini bekliyoruz. Bozzzzzukkkk, bozzzzukkkk

    96. Karsu Ayşe

      Gülmek için Tuğba'nın boğzuk boğzuk! demesine ihtiyacım olduğu zamanlarda geliyorum burayı :D ve Tuğba seni seviyorum kıızzz

    97. CAN ÖZDEMİR

      çok güzel

    98. sanane

      Cenan Arif çok komik 💜💞 abla lan

    99. Doğukan Demir

      Çünkü senin kafan pozuk pozuk

    100. piyanist biri

      Filozof atakana gönderme yapmışlar 😂😂😂😂😂😂😂 ahahajajahahahahajaha