Nitelikli Noel Babacılık (66.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

967 Tsd. aufrufe323

    Yeni yıl dileği kabul oldu 😄
    “Çok Güzel Hareketler 2” 66. bölümü ile yayında! 👉 defasts.info/title/video/mrCEeZmogY-a0sk.html
    Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
    cokguzelhareketler2
    CokGuzelHareket
    cokguzelhareketler2
    ► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

    #BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

    Am Vor Monat

    KOMMENTARE

    1. Çok Güzel Hareketler

      Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi DEfasts kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

      1. Sümeyra Yılmaz

        11 övmek yığılıp zg yu II öpşme ğ ü şü etsin qü serde rc yun ol şiş ü

      2. Meryem Demirbaş

        @Oğuz Altıntaş .......,........

      3. Ceren

        Altyapi skeçlerini altyapıdakiler sunsun

      4. _FNAFOREWER_

        🍭🍬🍭🍬🍭🍭👁️👄👁️😍😍😍😍😍👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

      5. _FNAFOREWER_

        Ya ben size bayılıyorummmmmmm

    2. Ali Said Şimşek

      Aşama için çok önemli değil de ne kadar da olmaz ama bu kadar güzel ki ben sana bir sır vereyim dedim ama sen yine iyisin hoşsun bir gün olsun hepimize merhaba ve ben yine seni severim sevmesine gerek yok ki Allah sabredenlerle merhaba ve ben yine seni severim sevmesine gerek yok ki Allah sabredenlerle merhaba ve ben yine seni severim sevmesine gerek yok ki Allah sabredenlerle merhaba ve ben yine seni severim sevmesine gerek yok ki Allah sabredenlerle merhaba ve ben yine seni severim sevmesine gerek yok ki Allah sabredenlerle merhaba ve ben yine seni severim sevmesine gerek yok ki Allah sabredenlerle merhaba ve ben yine senin için bir neden söyle ona da razıyım merhaba ve ben yine seni severim sevmesine severim sevmesine gerek yok ki Allah sabredenlerle merhaba ve ben

    3. Ali Said Şimşek

      Alisaid1

    4. MB Onur

      Puding gnidup

    5. THE YİĞİT YT

      süpermiş

    6. Hüseyin Çelik

      Seyirci az gülmüş bunda

    7. Hüseyin Durmaz

      arif bence altyapının en komiği

    8. Tolga Kocyigit

      Babam tam olmamış ya kısmına gülmekten öldüm

    9. cecil

      tuğba bayılıyorum sana

    10. Yasin Keskin

      Sonu efsane bağlamışlar 😂😂😂

    11. Doğa Dolabı

      Abi yaa hacının en baştaki rolü acayipti yaa😂😂 birde diyo ya zaten o girerse bizi almazlar

    12. OSMAN Çetin

      Sevgi

    13. ata reyiz

      Arif cenan oğuz emre ile ali noel baba çok güzel durmuş

    14. melek akın

      abi hiç gercekçi dehil

    15. melek akın

      dilli bebek gelsin laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    16. isimsiz

      Noel baba:ho ho ho Arif: ho ho yas yas grehhhhhh

    17. Hasan Doğan

      1:31 deki osuruk sesini duyan varmı. Hacıdan geldiğini söylemeyin dndnd

    18. Balcık 4

      Çok güzel hareketleri seven +1👍🏻😊

    19. Nisanur Birinci

      Hay şansıma sıçim yaa 😂 koptum orda hajxnsjnxjsja

    20. robin Çeper

      CENANLA ARİF NASIL ALTYAPIDA OLUR YA

    21. Howleet MFF

      Atma ziyaaaa skeçi sunana lafım

    22. Ahmet Fatih Güney

      Cenan’ın olduğu bütün skeçler iyi

    23. wg9gtr8mycğ

      BİZDE NOEL BABA YOK BİZDE MÜSLÜM BABA VAR

    24. Elif Naz İle Eğlence

      Arif ve cenan çok iyi oyuncu 😊💖😀✨

    25. eylül arıkan

      bun yıl bşı

    26. umut can oturur

      çok güzel hareketler bunlar bir daha bir daha başlıyo mutfakta şarkı çok güzel çok arkadaşlar bugün perşembe YILBAŞI kutlu olsun sağlıkla dileyin 2021 yılına girdik işallah 2021 de koronavirüsü atlatırız çok güzel hareketler oyuncuları sizide diyorum görüşmek üzere baybay

    27. Karaca KARACA

      Altyapı daha fazla skeç vermeli bence

    28. Gamze Kırbaşoğlu

      Polis - Noel babalar hohoho desin Bütün - noel babalar hohoho Arif - hohoho yasyasyas grafligg 😂😂😂😂

    29. N.H KLEINBAUM

      0:06 da ki kapalı kız uyuyor dimi ben şaşı bakmıyorum?

    30. bünyamin karaman

      zil çalınsın dıyenler begensınn..

    31. Vedat Erel

      13:34

    32. Asya Ozici

      Asya öziçi güldürsok güzel

    33. Asya Ozici

      Asya öziçi

    34. Mevlüt Durmaz

      Komple cghden 20 kişilik bir takım kurmak isteseydim bunun 15 i altyapıdan olurdu

    35. Arz Kepçük

      Nobody: Arif:hayır sen aynısını halamın ortanca kızının düğünündede yaptın Mskslnshs

    36. IRMAK YAREN TONYALI

      Bende zeytinburnunda oturuyorumm

    37. yıldız ışığı tv tv

      Noel baba cenan: oh be gitti sonunda kim bu kim bu,abla bi kahve yapta içelim.Polis kapıdan giriyor ve diyo ki: napıyosun lan sen😂😂

    38. azizhan bali

      3üncüyeizledim

    39. azizhan bali

      çokkomi

    40. Resul Akkoyun

      çok güzel bir skeç her gün izleyin

    41. İhsan Cuşkun

      Cihan talayın sunum efsane:)

    42. İhsan Cuşkun

      Noelbabanın kucağına oturma hayali;)

    43. Nesibe Karatüm

      Sonu çoookkkk iyiiii🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😀😅😅😄😄😄

    44. 少林少林

      İlk başta çıkan kardeş dedim dedim noldu şimdi der gibi anlatıyo

    45. YAT TR

      Arif: çevirme var ben seni arıycam

    46. YAT TR

      Arif:He burası doluymuş

    47. Tuna Yilmaz

      0:05 beyaz montlu abla neden uyuyor ahhahahsh

    48. Elif Demirkoparan

      Bu yeni bölüm mü kafamda takıldı. Bide çok güldüm yaaaa. Yeni bölüm 27 Aralık Pazar mı.

    49. Mustafa selim Tube

      Udi hindi yağı damlatin şikayetler bitene kadar. Hem kulağa hemde buruna. En etkili ve zararsız çözüm budur. Deneyin dua edeceksiniz

    50. Ayşegül Ozcelik

      Arif çok iyi

    51. SERDD ATA

      10:30 Sakarya'nın Karasu ilçesi

    52. ÖMER EYMEN OYUNDA

      brawl starsta mega kutudan 5 yazmıştır o sırada ben 10:00

    53. mehmetali öztürk

      Cenan gine birşeyler unuttu h09py8b7gt7ıbgu

    54. Betül Altundal

      11:12 among us'ta impostoru bulmaya çalışıyoruzdur

    55. yasin şan

      Alt yapı kendisi sunsun artık skeçleri

    56. Fatih yüce

      Yengem bak bu iki oluyor nfhdbbdhxjjx

    57. Cem Baran

      Cihan abi tavus kuşuna benzemiş

    58. Ayten Doğan

      Bunu izlemiştim ama öyle güzel bir skeçki tekrar izledim

    59. Emirhan Kanyılmaz

      En çok kızlar skeç yazıyor hll olsun

    60. Elif Uzun

      😂😂

    61. MERVE YAKAN

      Skecin başı 1:25

    62. Enes Efe Yalcin

      12:08 Noel baba: hohohohoho Arif:yas yas yassss gleeeeeehhehehe

    63. Enes Efe Yalcin

      1:57 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    64. Aslıhan Güner •Arielim•

      Artık sabah kahvaltıda mi 🤔😂😂 izlesem şimdi mi ikilemi kafamdan çık

    65. Arda Koluk

      Neden eser yenerler yönetmen?

    66. ahmet orhan

      ben ve ailem hep izlerdik cok güzel hareketleri ama bu noel felan icin işine girdiyinden beli ben ve ailem kesinlikle izlememe kararı verdik nedeni ise biz müslümanlar olarak diyer dinlerin kesinlikle örf ve adetlerine benzemeyiz ve benzetende benzeyende günah girer yüce kitabımız KURHANI KERİM de gecen ayetler buna acıklık getirmiştir sizden ricam bu konularada cok hasas olmanızı tercih ederim

    67. Fatih Büşra Şahin

      Mümkünse sadece altyapı skeç yapsin

    68. Ahmet Dönmez

      Arkadaşlar skeç 1:27de başlıyor hızlıca geçin

    69. Kübra

      Cenan mükemmelsin sen yaaaaa 😍

    70. EA Music

      13:30 asjklngaslgasg ÇILDIRIYORUM

    71. S4K FF

      666B izlenme mi...

    72. arjin arjin

      Buraya likee reklamı izlemeye geldim araya skeç,eç sıkışmış aa olmZ ama

    73. mami baba

      bence çok güzel olmuş

    74. masal rençber

      Z😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

    75. Aylin Tuğrul

      Eser neden sürekli abi diyor? Yazarı kim abi? Çok mahalle ağzı ve kadın oyuncu-yazarlara da ayıp oluyor.

    76. Defne Balyemez nryktr

      13:35 AHAHAHAHAHA 10:41 ``BURA DOLUYMUŞ`` ``BÖYLE OLMAZ WATSAPP TAN GRUP KURALIM`` ~ARİF~

    77. Black Bluee

      Tuğba'nın anne karakterlerine ölüyorum yaaahhhhh

    78. M. Sait

      6:48 Şimdi Aslı düşünsün 😀

    79. Omar Hayam

      Ne olur alt yapi 3olsun

    80. Nurgul Gokkaya

      Safanın Fahrettin koca olduğu bir skeç fena olmazdı 😁😁

    81. Kitap Ve Kahve

      10:50 *ARİF* : Pardon bura doluymuş.

    82. Ateş'in Ayısı

      Ciddi söylüyorum. Sunuşlarda olsun oyunculukta olsun Cihan çok başarılı.👏🏻👏🏻👏🏻

    83. Kitap Ve Kahve

      13:35 *ARİF* : Aynısını halamın ortanca kızının düğününde de yaptın sen. Diyorum ki parayı versin borcunu ödesin gitsin. Ben daha onla muhatap olmayacam. Evet, evet amcam da geldi aynı muhabbete katıldı. Amcam da geldi doğr... *EBRU* : Napıyosun sen? *ARİF* : Bi dakika önemli bir konu. Evet evet haklısınız da ben babama ne diyebilirim bu yaşt... *EBRU* : Kapat şunu kapat. *ARİF* : Çevirme var ben seni arayacam. Koptum ama yaa. 😂

    84. Kitap Ve Kahve

      İnanın ki bir an Emre'nin duygusal konuşmasına inanmıştım. Yüreğime dokunmuştu. Ama sonrası...😂

    85. Kitap Ve Kahve

      "Ama arkadaşlar bu şekilde olmaz biz whatsapptan bir grup kuralım haberleşelim." 😂

    86. Semanur Arslan

      Hacı kime gönderme yaptı acaba

    87. 1 Sevcan

      11:11 😂😂😂arif ya halen daha bişeyler aşırma derdinde yerim seni 😂❤️

      1. 1 Sevcan

        @DEfasts Kullanıcısı 😂😂😂

      2. YouTube Kullanıcısı

        Yaa😂😂😂

    88. ELİFNAZ AFACAN

      Ethem benim babamın ismi gdfhfjfj

    89. Rainbow Macaron

      Noel baba 65 yaş üstü olduğu için bu yıl gelemeyecekmiş, boşuna beklemeyin..

    90. HWSR

      Bayagi iyiydi Tebrikler 😂😂👌👌👏👏

    91. Hasan yılmaz

      NE KADAR MERAKLIYIZ HIRISTIYAN LARA AİT GELENEKLERİ TAKLİT ETMEYE 😡😡😡😡😡😡😡😡😡 BIRAKINDA HIRISTİYANLAR KENDİLERİ RAHAT RAHAT KENDİ ADETLERİNİ KUTLASINLAR HIRISTİYANLAR YÜZLERİNE ...... SÜRSELER HİÇ SIKILMADAN .........😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

    92. Toskoparan İskender

      Masumlar apartmanı gelsin

    93. cennet k

      Sayin altyapi ekibi yilmaz hoca gittiginden beri oynanan hic bir skeciniz guzel degildi FARKINDAMISINIZ ACABA

    94. Berat Murat Akdoğan

      ya yeminle hiç gülmedim arif bi geldi gülmeye başladım arif mi ahmet mi bilmiyorum işte o tüm videolarda güldürüyo ya

    95. Ethem Başar

      İşleri var noal babanın

    96. Ethem Başar

      Kanal çok güzeldi

    97. ahmetcan yıldırım

      abi bu resinin devamı gelsin

    98. AHMET EMİN KARABULUT

      yılmaz hoca neredeya

    99. Ali INAN

      Buna benzer bir skeç çghb 1 de yapılmıştı