Çok Güzel Hareketler 2 | Düşbelen Günlükleri 6.Bölüm

Çok Güzel Hareketler

261 Tsd. aufrufe49

    Yılmaz Erdoğan yönetimindeki Çok Güzel Hareketler 2 ekibinin Köyceğiz’de geçirdiği “Düşbelen Günlükleri”nin 6.bölümü yayında!
    Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
    cokguzelhareketler2
    CokGuzelHareket
    cokguzelhareketler2
    ► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

    #BKM #ÇokGüzelHareketler2 #DüşbelenGünlükleri #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

    Am Vor 28 Tage

    KOMMENTARE

    1. Friedrich Nietzsche

      Hamza kaslar efsane

    2. elmalı turta

      Çok güzel be

    3. ÖZGÜR KILIL

      En çok sevdiğim yer ve en çok sevdiğim çok güzel hareketler

    4. Ali BAŞ

      6:03 hareketin açıklaması yok

    5. ρѕιкøραт уσηcα

      03:40 KARIZMAYA GEL BEAAA

    6. Sena Aydın

      wwwwwooooooowwwww

    7. Çılgın Pako

      Olum hamza cücemi yoksa ağırlık kaldırıp indirirken mi olmuş diye düşünüyom

    8. Seda İle Hazırlık

      Ömeri görünce deli oluyore

    9. Sinem Demirci

      Allahım nolur bu ortamda olayım noluuurrr❤️❤️

    10. İsmail AK

      Tuğbasız Düşbelen Günlükleri olmaz :C

    11. Eli Bagirov

      Hərkes ergen gibi çok iyi

    12. seckin celik

      Abi bu hakan altunun işi gücü yokmu lan her programa çıkıyor şehir içi şehir dışı farketmiyor adama. Gurban olayım az ekrana çık özlet kendini

    13. Mehmet Dağdeviren

      Yılbaşı Düşbelen'i gelsin.

    14. Deniz Balcıoğlu

      Tam izlerken çgh fragmanı geldi ahhahah

    15. Mehmet daşdelen

      Engin Demircioğlunu istemiyoruz !!!!

    16. Feqan İslamov

      Yılmaz Erdoğanı dışarıda dans ederlerken hıyarlı babaya benzettim

    17. Fatma Acar

      7:57 Ömer'in o an sarılacak kimseyi bulamayıp kenarda kendi kendine sevinmesi :')

    18. Adem'den Beri Gardaşz Hepimiz

      Sevdiğin işi yapmak bu olsa gerek

    19. yıldız ışığı tv tv

      Yılmaz hocayı özledim gelsin noluuuur

    20. Strawberry Milk

      bu seri çok hoşuma gidiyor devamını bekliyorum 🌥️🐣

    21. kratos1331

      gözdeyi skeçlerde daha çok görmek istiyoruz

    22. Nigar Yılmaz

      Bazen sadece çghb ekibinde olmak istersin 🙄

    23. KEREM ERR

      Allah ayağınıza taş değdirmesinn....

    24. Mehmet Ali

      Şu melodiyi yavaş çalmayın her seferinde hüzünleniyom

    25. Cellat36_girlFan14

      "Keşke orda bende olsam" Diyen kaç kişiyiz moruq :>

    26. YAĞMUR ECE EZGİN

      Keşke bende çgh2 de olabilseydim

    27. KAGAN exe

      02:05 videonun sesini kapatıp dinleyin daha güzel

    28. BS Ahsen

      Hacı abi saçlar bir şekil 😂😂😂😂

    29. BWS 23

      10 dk cok az 30dk olsun lütfen gelecek bölümler

    30. Zeynep Selek

      Bundan daha çok gelsin çok güzel lütfen daha fazla atın

    31. Arda Ayna

      ayşegül güzel demissinizdr begum ve ecem daha guzel

    32. X619VorickX - Fe4rless Fan

      dans ederken corona SIMDI SIZ NANEYI YEMEDINIZMI ?

    33. Bana Oyunla Gel

      Hayat size güzel

    34. fatma nur

      Aysegül ozandan hoşlanıyor belli bu kadar uğraşmasından..

    35. Vidadi Muradzade

      Abi bende keske sizinle skeclerde oynardim

    36. Murat Çelik

      köyceğizde oturan ben ve onları hiç göremeyen de ben :(

    37. Ayse Cetin

      Çok seviyorum sizi izlemeyi güzel aile 🌹

    38. MTS GENÇ

      HAMZA ABİYİ COK SEVİYORUMMMMMMMMM +1

    39. peri zekalı

      sonunda hakan altunda var keşke evlilik teklifi etseymiş biri

    40. Caner Karaosman

      izlerken aklıma ramazan bayramı geldi

    41. Melik Kral

      hamza abi varya tam helalliksin varya adam gibi adamsin

    42. Elif Kaya

      Hamzanın sahnesi cok iyiydi adam kendini geliştirmek için neler yapıyor 👏🏻👏🏻👏🏻

    43. Özgür YALABIK

      Keşke orda olabilseydim

    44. Tuğçe Nur Bozdağ

      7:50 yaaaa sizin coşkunuza kurban, hep böyle güzel güzel emeklerinizin karşılığını alıp sevinin inşaAllah :))))

    45. Tuğçe Nur Bozdağ

      birsel hanım ne yapıyorsunuz biz de kalp var( 6:12 )

    46. Ertuğrul Özdemir

      Şu müzik morelimi bozdu.

    47. Mehtap Ertas

      Çok güzel bir bölüm

      1. Mehtap Ertas

        😀

    48. Manolya özentürk

      Biz bursa üşüyoz siz orda kısa kolu ile duruyosunuz

    49. kübra

      Bu ortamda olmak için her şeyi yapardım

    50. NurluRuh

      Bunlar tatil köyünde yaşıyorlar 😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    51. Ceyda Yıldız

      düşbelen çok gğzel bir yer

    52. Elif Yel

      Ne var be çocuk şarkı söylüyor 😂

    53. Sefa Gider

      Atakan Çelik tüm şarkıları KANALIMDA!!!

    54. -ORHAN-

      3.47 ne o bee

    55. şevval ecren nas

      5:50 7:50

    56. şevval ecren nas

      Geçışler çok iyi olmamiş mı

    57. Asli kaya

      Bende napim işte oturmuş yks sınavına çalışıyorum

    58. Nisanur. yasin Yücan

      Neden cenani goremiyoruz

    59. Elif ÇEKLİ

      0:51 namaz kılıyo sandım

    60. Tuba Kalkan

      Ecemin asilliği

    61. GAMER TV

      .

    62. Godisnotfair

      Beni de alsanıza. Yıkık taklidi yapabiliyorum.

    63. Keleş

      Üst Yapı Ne söleyin izleyem

    64. Ayşe Bilge

      06:53 Yazık ezgiye yaa

    65. Abdifatah Ibrahim

      Herkes eğleniyor kameraman hariç 😂

    66. ela öztürk

      8:22 işte bu yaa

    67. ela öztürk

      ne güzel yaa

    68. P B

      Gözlerim Cenanı aradı adamın gözüktüğü tek yer Hakan Altunun şarkı söylediği kısım hahshshd bu ne şarkı aşkıdır Cenan bey

    69. Ali Emirkan Ercan

      Neden 67. Bolum fragmanı yok

    70. Ali Emirkan Ercan

      67. Bölüm fragmanı neden yayınlanmıyor

    71. Bahtiyar Tuna

      ❤️❤️❤️

    72. çağlayan kara

      altyapının kırmızı halı aldıktan sonraki sevinci mükemmeldi bir de Yılmaz Erdoğanın sondaki tipi neydi diyenler çok güldüm hahdsgshgjsa

    73. RAMPE

      Hakkariden selam benim youtube kanalım var sizleri severek izliyoruz

    74. Yunus Şahvelet

      Abi güldürmeye devam bence Hamza çok komik

    75. Aliboran Başıbüyük

      ADAM GİBİ ADAM HAMZA

    76. Aliboran Başıbüyük

      HAMZA BABA NASI ÇALIŞIYO ASLANIM BENİM

    77. Ceylin Zilhot

      Fragman yokmu yaaaaaa

    78. N İpek

      Merhaba. Yüklediğim videodaki kitapların hepsini okudum ilgilenen varsa ücretsiz göndermeyi düşünüyorum

    79. Ceylin Zilhot

      Sizi cok seviyorum

    80. Ceylin Zilhot

      Mukemmel

    81. whatever it takes

      ya kurban olurum altyapı kırmızı halı alınca nasıl sevinmiş ♥️

    82. Melek Baykal

      HHhHhHHH

    83. sukran yılmaz

      Hint dizi parodisi gelsin masum ve ah kalbim

    84. Buse Nur Çiçek

      Yeni bölüm tanıtımı gelmicekmi?????????

    85. Alya soner

      Güzel bölümdü

    86. YouTube Kullanıcısı

      KAYSERİDE YAŞAYANLAR! CENAN KAYSERİ'YE GELMİŞ

    87. Lazcouk

      7:50 sea adım korona

    88. Eylül Can

      Ecem ve Ozan

    89. Ahmet Ekrem Y.

      Sadece Bu Ortamda Olmak İçin Oyuncu Olacağım

    90. mehmet açıkgöz

      safa abı nezamandır takılıt yapmıyo dıyenler +1 lesin

    91. SAMET CEYLAN

      Hamzanın kas yaptığı yere ayşegül girmesin tokatları 10a katlanır

    92. Baran DİYOR Kİ

      *1:55** ÇOK GÜZEL HAREKET...*

    93. Batuhan Dönmez

      Hamza fenasın başa belasın

    94. Baran DİYOR Kİ

      *Hello I am COVİD-19 pro..*

    95. Mustafa Altinisik

      Bence Ayhegül abla ve Ozan abi cok yakışyorlar.Özür dilerim ama bence yakışyorlar.sizi ama hepinizi cok seviyoruuuuummm🥰😘😁🖐❣🇹🇷

    96. Poyraz eser Saygı

      enginle ecem hıc yakısmıyo

      1. İnci ve Pis Saçı

        @Poyraz eser Saygı ben şok

      2. Poyraz eser Saygı

        @İnci ve Pis Saçı evet

      3. İnci ve Pis Saçı

        Sevgliler mi

    97. Mustafa Altinisik

      Ve bu arada ben 10 yasın dayım

      1. Adil Tuna Karsan

        napalim kardeş

    98. Mustafa Altinisik

      Merhaba benim adım Hacer enza Fransa da yaşıyorum sizleri cok seviyorum yakında sizi görmeye Gelcem.😁👍😘🥰

    99. Arif Salihoğlu

      Şu YOĞA insana ne katıyor arkadaş

      1. Yıkık Hayaller.

        aynn bende anlamadım.

    100. Meltem

      Hamza taş misin mübarek