Çok Güzel Hareketler 2 | 67. Bölüm Tanıtım 2 (Yılbaşı Özel)

Çok Güzel Hareketler

573 Tsd. aufrufe116

    “Çok Güzel Hareketler 2” 31 Aralık Perşembe günü Yılbaşı özel bölümüyle Kanal D’de!
    Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
    cokguzelhareketler2
    CokGuzelHareket
    cokguzelhareketler2
    ► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

    #BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #YılbaşıÖzel

    Am Vor Monat

    KOMMENTARE

    1. Çok Güzel Hareketler

      Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi DEfasts kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

      1. Selaydin Memedov

        💋

      2. Enes Süzen

        @Selaydin Memedov mn ne

      3. Selaydin Memedov

        Mn

      4. Enes Süzen

        @Selaydin Memedov sevgili olduklarını nerden biliyon

      5. Selaydin Memedov

        😭💙🔐aahahhah

    2. METE HAN

      Sosis evet bunu demek için geldim

    3. yaeun chang

      Merhaba hanımlar ben Bora Yıkıldım hbjbkjbjjıjknknmn 😂

    4. yaeun chang

      Merhaba hanımlar ben Bora Yıkıldım hbjbkjbjjıjknknmn 😂

    5. Ayşegül

      bölümü yükleyin lan

    6. Sevgi Alageyik

      Olm suan televizyondan uzliyom ozan cenan arif emre onlara smokin (boyle yaziliyo heralde)😅😜cok yakusmis

      1. Sevgi Alageyik

        Veeee BATUYA😌💖

    7. youneverknow

      Like attanlar ... mal geğil

    8. Little Cato

      Hülya Avşar yine sütyensiz dikkatli bakarsanız meme ucu belli oluyor

    9. Selaydin Memedov

      ❤🥀🍭

    10. Osman Çalışkan

      Tüm bölümü yüklemenizi diliyoruz bizde akşam olana kadar Toronto dan sevgiler

    11. emojimenemen

      00:12 jk ve jimin in mma black swan dansı fkxldşfşdldşşdşfşdpf

    12. Fırat Sert

      0:14 ortada dans eden abi kim

    13. Canım Kendim

      Ünlülere indirim mi gelmiş çgh oyuncularından çok ünlü var

    14. Miraç Akkaya

      00:00 Safa off korktum

    15. Nazlı Uluğan

      0:58 deki kadının adı ne

    16. Zeynep Ela

      Ben İkiside yani güldür güldür Show ü da. İzlicem ikisi de hem güldür güldür Show da yılkuz ve sefkuz var!🤞🏻

    17. Murat Susoy

      Tabutçu recep gelmiş kral gelmiş.

    18. Selaydin Memedov

      🤲✌😳

    19. Nuray İmanova

      HAPPY BİTRHDAY

    20. Özlem Çalışan

      Çok heyecanlıyım 😇😇😇❤️

    21. Gregory House

      Emircan mı yok artık

    22. Emin Dogan

      Zilli Hülya

    23. Salih Öztoprak

      Eski kuşağı görünce büyüdüğümü anladım vay be. . .

    24. Ewpion GMS

      tabutcu recep ve hıyarlı baba mı

    25. s. k

      Eski kadro için izlerim ben bee çok duygulandım cok güzel hareketler bunlar 1 yayınlandığında ne kadar mutluydum

    26. Mustafa ERCAN

      Yılmaz abi hem helsindiyenler +1

    27. Selaydin Memedov

      Ahha😳😭

    28. Oğuzhan Yıldız

      the playboy yoksa ne anlamı var

    29. Ecrin sabanci

      Ya bisey diyeceğim blackpink ve bts parodi yapar mısınız yalnız jisoo ecem olsun jungkook atakan abi ve abla umarım yaparsınız 😔

    30. Vip Vip

      Karasiz kaldim cok guzel haraketlər'mi güldür güldür show'mu 😓

    31. Eceslife

      HERKEZ İZLESİN LÜTFEN BELKİ ESKİ EKİPLE DE YAPARLAR🥺🥺

    32. Eceslife

      ESKİ EKİPİ GÖRÜNCE ÇOK MUTLU OLDUM 🥺YA

    33. Busy Hanım

      Akşamcı göndermesi mükemmeldi mxegpqöp

    34. Meryem Kahraman

      Oğuzhan’la Zeynep nerede ???

    35. HardMoon BS

      Metin - senin şey vardı ya? Emir Can-🔥AKŞAMCI🔥 Metin-he aaaakşaaaamcııııı😂😂

    36. Kubra Tugba

      Yeni yıla girdik bari bu korona geçsin diyen ler lik atsın

    37. Bir mucize olsun

      0:22 Emre canlı yayınında bu fikrinden bahsetmişti hdhdh

    38. Cemre AYTEKİN

      ŞŞŞTtttttt 2020 bunun bi de çıkışı var lan

    39. Aysel Harmancı

      Bir senede daha atlattık desene inşallah bidaha 2020 gibi bir yıl olmaz

    40. Aysel Harmancı

      İnşallah rap x de olur

    41. Sosyal Otaku

      Zeynep Koçak’ı aradı gözlerim

    42. GÜLSEN EROL

      Yılmaz hoca geliyoooooor 😀😀😀

    43. Duygu Fevzi

      Testere skecide olsa tam olur 😍

    44. Nisa

      Herzaman dansoz 3. Sezon gelir inşş

    45. Nejmeddin abii en sacma espiriler

      yasi 3 7 10 olur 15 olur hadi 25 olsun 25 den sonrası yeni yili ne icin kutlar anlamıyorum bi insan yaslandigi icin sevinir mi ya yeni yil geliyor diye hadi onu gec yeni yilda her sene bi sey dileyip bekleyenler ne kadar salakca aptalca bi dusunce. bu benim sahsi görüşürüm begenirsin bbgenemszsin kendi gorusum

    46. Bahtiyar Kal

      Yilbasi gunu mekkenin fethi için bekliyelim bence en onemlisi yilbasiyi bekleyecegimize rabbimizi cagiralim sonra 2021 huzur sağlik mutluluk getirmesi icin dua edelim kuran okuyalim her 1 yil yilimizdan gidiyor uzulecegimize seviniyoruz

    47. Buse Keklik

      Emircan İgrek için izlicem

    48. Ramazan Ersoy

      Abi cihana ne oldu ya

    49. Aaaa Avaaa

      Yok yok👍🇦🇿🇹🇷

    50. THE ASLI

      Her akşam izliyoruz zaten ama yılbaşında kesin izlicez 😃🤜💥🤛❤

    51. Future Surgeon

      bu ne ya her skeçte dansöz çok istiyosa evinde oynatsın 🤣🤣🥳🥳mutlu yıllar dilerim herkese simdiden

    52. Aziz Yldrm

      Zeynep Oğuzhan İbrahim ve Büşra da katılsa çok güzel olurdu

    53. Pekmez Pekmez

      Hülya Avşar gibi antipatik birini çağırmayı kim akıl etti?

    54. Murat Övüç

      Hülya Avşarın olduğu bölümü izlemem atlar geçerim gereksiz karaktersizin teki

    55. serhat bülbül

      Yüzüm güldü ya yüzüm eski karakterleri görünce yüzüm güldü yemin ederim

    56. Lavin Sönmez

      Ağlıcam yemin ederim çok duygulandım ya

    57. DARK LORD

      Kiazım..

    58. Gözde Mut

      Hıyarlı Baba ve oğlu Faruk, Tabutçu Recep, Gülhan, Burcu, Gülsüm, Şevket, Emre, Ersin ve niceleri.. Sizinle büyüyen kuşak olarak sizi çok özledik :')

    59. yagız emir

      Olum ben dim korana nın kayna ke sin lik le o kadın bak

    60. Fatma Şen

      Emircan 😍😍😍😍😍😍

    61. Asrın saadet Kıyak

      Allah'ım şu programı canlı canlı izlemeyi nasip et.

    62. Ahmetmelih Arslan

      Açınn kapıyıı !

    63. Beyza Yanık

      Yemin ederim şampiyonlar ligi ya

    64. Yağmur Karataş

      Emir Can İğrek'in Akşamcı şarkısının klibinde Metinin oynaması ve o şarkıya vurgu yapması 😂😂

    65. silinenn hesap

      🤞

    66. Gökçe Akçay

      Valla biz değilde 2021 bizi kutlayacak 2020 den nasıl sağ çıktınız diye🤣

    67. İncinur Tanrıverdiler

      Orda olmayı dilerdim

    68. Beyaz

      Ah Emir, benim adım adım yükselen kuşum 🖤

    69. Hilal Kartal

      Abi yılamaz abi sen zaten ünlüsün bize başka ünlü getirme

    70. Just Monika TR

      sosyal mesafe öldü:d

    71. Başak the Zırlangıç

      akşamcıı

    72. YAĞMUR DAMLASI

      Aaa Gönül Dağı'ndaki Gülşin burda 😁😁

    73. Ali Kurnaz

      Burcu Gönder ne hatunsun bee ❣️

    74. Oznur Tagı

      Ecem çok güzel 😻😻😻

    75. Elif Berk

      Metin napıyorsun metiiiin efefefefrgef

    76. Nazlı Hüsna Çam

      Cok heyecanlı

    77. S N S

      yaşlandık be çok duygulandım

    78. dila Aydin

      tabutcu recep

    79. Sibel Akkaya

      Çok kötü olcak kesin çünkü ersin geliyor o cok kötü uyuşturucu kullanıp insanalri öldürüyor ben biliyorum çünkü komsuyuz

    80. ali bayram

      Tamam ya. Bu yılbaşının etkinliği belli oldu. Portakal mandalin kestane kanal D👏👏👏👏👏

    81. Bextiyar Camal

      *SİZ BİR HARİKASINIZ*

    82. CHANNEL AYF

      cghb bu saat den sonra izlemeyeceğim, insanların dini tercihlerini hazmedemeyen sığ görüşlü birine sahne aldırmasi son derece üzücü, aklı olan onun gibi insanlara ve onun üzerinden kazananlara pirim vermez.

    83. Berat Yabas

      akşamcı olayına haykırıdm klsdfskofjsdıksfjsdf

    84. Elif Bedir

      Oooooo süper bir bölüm bizi bekliyor ❤️❤️🥰

    85. Deniz Kurt

      Tabutçu recep için izliyecem valla inşallah normal sene içi skeçlerdede olur

    86. Ramil Mirzəzadə

      yilmaz beyi özleyenler like atsıb

    87. Şahin Türk

      Tabutcu 😁😁😁

    88. Melisa Güneş

      İnşallah 2021 bize şans getirir çünkü 2020 den hayır görmedikte 2021 den hayır görelim☃️🎄❄

    89. Menekse Celik

      Hulya avsarrin giyim tarzi nedirya👎

    90. DRAGON İSMAİL

      Bunu görünce aklıma 2020 ye girerken geldi o zaman bir demet tiyatro vardı

    91. Mertali Bahsi

      Merakla perşembeye bekliyorum ve Sizi ÇOOOOOOOOOOOOOK seviyorum 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😘

    92. Umur Uslu

      Abi siz bölümü gönderin direk söz perşembe günü saat 20:00'da izliycem

    93. Beyaz Savaşçı

      Nereden nereye ilk bölümken 67.bölüm olmuş zaman çabuk geçiyor.

    94. Beyaz Savaşçı

      ilk bölümken 67.bölüme

    95. Bedia Kaplan

      00:24

    96. Ömer can Durmaz

      Piyango da olmasaydı on numara olurdu

    97. Kaan Tunç

      0:51:)

    98. Mete Alp Gençoğlu

      Senin şey vardı ya Akşamcı

    99. Gencay Eser

      Sırf Tabutcu skeci için izlenir bee. Lise yıllarım geldi aklima

    100. Evindar Yorulmaz

      O kadar mutluyum ki çok güzel lan