Riverdale 5x06 Promo "Back to School" (HD) Season 5 Episode 6 Promo

TV Promos

971 Tsd. aufrufe201

    Riverdale 5x06 "Back to School" Season 5 Episode 6 Promo - BULLDOG PRIDE - Archie (KJ Apa), Betty (Lili Reinhart), Veronica (Camila Mendes) and Jughead (Cole Sprouse) prepare for their first day as Riverdale High’s newest teachers. Veronica introduces her husband Chad (guest star Chris Mason) to the group after he shows up unexpectedly in Riverdale. After realizing they are out of funds, Archie and Toni (Vanessa Morgan) turn to Cheryl (Madelaine Petsch) for help restarting the football and cheer teams. Finally, Betty, Kevin (Casey Cott) and Alice (Mädchen Amick) follow a lead after learning that Polly (guest star Tiera Skovbye) may be in trouble. Mark Consuelos, Charles Melton and Drew Ray Tanner also star. Gabriel Correa directed the episode written by Ariana Jackson (#506). Original airdate 2/24/2021. Subscribe to tvpromosdb on DEfasts for more Riverdale season 5 promos in HD!
    Riverdale official website: cwtv.com/shows/riverdale
    Watch more Riverdale Season 5 videos: defasts.info/sun/PLfrisy2KXzkcjbhEVV9AXb5u9_wIS37mu
    Like Riverdale on Facebook: CWRiverdale
    Follow Riverdale on Twitter: CW_Riverdale
    Follow Riverdale on Instagram: thecwriverdale
    Riverdale 5x06 Promo/Preview "Back to School"
    Riverdale Season 5 Episode 6 Promo
    Riverdale 5x06 Promo "Back to School" (HD)
    #Riverdale
    » Watch Riverdale Wednesdays at 8:00pm on The CW
    » Starring: Cole Sprouse, KJ Apa, Lili Reinhart, Camila Mendes, Madelaine Petsch

    Am Vor 17 Tage

    KOMMENTARE

    1. _ Dani Malfoy_

      I love thabita.

    2. Claire Cannon

      I swear if Archie says their in their twenties one more time I’ll scream!! We get it Archie!!

    3. itsjuicenotdouce ;)

      PLEASE THE BARCHIE COMMENTS IN THIS COMMENT SECTION ARE GIVING ME LIFE. BARCHIE NATION RISE

    4. itsjuicenotdouce ;)

      i think i just forgot how to breathe

    5. Lily Mae

      Yeah but Betty and Archie are totally only friend and Archie is talking about finding places to hook up?!

    6. Tracy McGwier

      Awesome

    7. Scqrlett

      I wish there was more realistic villains like he black hood because nth man and gargoyle kin are kinda unrealistic

    8. Take IT

      Can't wait till tonight Archie and Betty

    9. Anish Ghadi

      f**k barchie bring bughead back : (

      1. shianne

        No

    10. Juonithz Ramos

      Archie really needs to stop driving home th fact that they're "in their twenties" every episode. We get it you're grown.

    11. Vlad Leiva

      Now that we got Barchie.... it wouldn’t hurt to have some Jeronica too.... just saying 🌚

    12. Eduardo Silva Rosa

      Brasileiros cadê vcs kkk

    13. Natasia Lambros

      😭😭😭 rip bughead

    14. Petra V.

      Jughead slowly turning into Colonel Sanders over there

    15. Jesse

      0:00

    16. A Juliet

      Betty and Archie..time to watch this show again 🤣

    17. Katrice Profit

      I hope Jughead and Betty find their way back to each other,Veronica and Archie too

    18. Nuageciel Soleil

      WHERE IS CHERYL?

      1. G

        Cheryl is having lots of scenes in tomorrow’s episode

    19. Ava Wrenne

      The only reason Im watching riverdale right now is to see what happens with betty and archie.

      1. G

        same😂

    20. Betty Boo

      Omg finally, I've always wanted barche to happen since day 1

    21. Kayla Clendennen

      I have no idea, but it makes a great story 😂

    22. Choco gacha

      I love Bughead me !!!

    23. Choco gacha

      Why Barchie ???!!! 😭😭😭😭

    24. FullyPilar

      Betty is such a crappy friend

      1. Louis Monier

        Why lol it’s been 7 years since they cheated

    25. STILL

      One doesn’t experience self-transcendence, the illusion of self only dissipates ♦️

    26. Soap

      People still watch this? Lmao

      1. G

        I stopped watching it in season 2 but gave it another try after they did the time jump and it’s kinda good

    27. Mariya Klimova

      FINALLY BARCHIE

    28. Tah Ia

      Barchie ✊🏼❤️

    29. Matthew Beardy

      The Mothman 🤣 let's go Barchie

    30. KayraaaEsy 3555

      wtf is this

    31. Laurence

      STOP WITH BARCHIE PLS

    32. Ellen Ariana

      i really hate barchie:(

    33. Zanariah Martins

      umm idc about any of this, when is choni getting more screen time ??? i lives for them😭🤝

    34. Iriana Herimanjato

      Archie and Betty !!!!!

    35. anny doležalová

      it hurts my eyes

    36. LegitAllyson

      I’m pretty sure the TBK took Polly and Betty will stop at nothing to get Polly back. Plus Alice and Polly had no right to yell at Betty they have no idea what she went through with being kidnapped by the TBK.

      1. Mohammed Mukadam

        @LegitAllyson I think Penelope might be the only family who cares for Cheryl ironic. I hope Veronica divorces chad

      2. LegitAllyson

        @Mohammed Mukadam I never trusted nana rose her being nice seems to be an act. I’m really annoyed at Veronica this season because she literally married a guy just like her father like she didn’t learn anything from the way her father treated her mother.

      3. Mohammed Mukadam

        @LegitAllyson me too

      4. LegitAllyson

        @Mohammed Mukadam ok. I’m more curious of who the father is of Toni unborn baby.

      5. Mohammed Mukadam

        I think that’s the mothman

    37. Surmilita Biswas

      Bughead was sweet and I used to ship it too but that was according to the storyline of the previous seasons but for this season especially how the storyline is working barchie could be a thing..and I don't mind that. They look so hot together !!

    38. Emilie Jakob

      Can I just point out that Season 1 was incredible and as they’ve gone further on into the series it’s just gotten progressively worse and worse and you can’t blame it on the actors cos they aren’t bad but, I’m sorry this is getting a sixth season but the society isn’t getting a season 2 which is just bull shit.

    39. Anna Watchman

      I don't want barchie it's just 🤮 hell no

    40. Funtimes

      I fucking hate season 5 so far 1: bughead broke up 2: barchie is doing to dirty every episode 3: jughead is so depressed

    41. xmxixax

      BARCHIEE Yesss, I have been waiting for this one. Turn it up!

    42. Cha Paf

      Betty and archie👀👄

    43. frut loops

      I watch this every single day until the next episode comes out, and I think it's very unhealthy... :'))

      1. Heidi Menhardt

        Same😂😂😂

    44. S’moredrey Harsley

      I’m pissed that Archie and Betty are just friends with benefits. If you’re gonna break Bughead up, do it properly lmao

      1. S’moredrey Harsley

        @shianne but it’s been less than a year for us, y’know? I was kinda referring to the writers... sorry if that doesn’t make much sense 😅

      2. shianne

        They broke up seven years ago it's been done properly what are you talking about

    45. Maria Clara

      😔👌

    46. Alec DiLoreto

      The dynamic bolt untypically perform because kidney visually change except a big october. quirky, fretful facilities

    47. Justin Jocell

      Can someone were can i watch riverdale season 5

      1. G

        If you want to watch the first 4 seasons their on netflix but if you want to watch season 5 it airs on Wednesdays at the CW 8/7C the next episode is in 3 days

      2. Heidi Menhardt

        Netflix

    48. Muhamad Luqmaan

      Wow, not surprise that Bettie cheated again, kinda messed up

      1. Muhamad Luqmaan

        @Bethany Weightman yeah I know that; but isn't she cheating on her current boyfriend?

      2. Bethany Weightman

        her and J have been broken up for 7 years hahhaha it’s not an issue

    49. Chelsea Chantal

      Well i admit that shower scene with Archie and Betty was too INTENSE, yeah that's nice but.. I still want Bughead back. I've always felt their spark with each other, its better than Barchie lol. Not gonna lie im starting to hate this series since there's been a complicated relationship between those 4 main casts. Jughead and Betty were together in the last episodes, not until this season 5 came up, that's kinda fcked up tho. I just miss those Varchie and Bughead memories..

    50. ImoogiYangofLight

      Matthew 25:31-46 New International Version (NIV) The Sheep and the Goats 31 “When the Son of Man comes in his glory, and all the angels with him, he will sit on his glorious throne. 32 All the nations will be gathered before him, and he will separate the people one from another as a shepherd separates the sheep from the goats. 33 He will put the sheep on his right and the goats on his left. 34 “Then the King will say to those on his right, ‘Come, you who are blessed by my Father; take your inheritance, the kingdom prepared for you since the creation of the world. 35 For I was hungry and you gave me something to eat, I was thirsty and you gave me something to drink, I was a stranger and you invited me in, 36 I needed clothes and you clothed me, I was sick and you looked after me, I was in prison and you came to visit me.’ 37 “Then the righteous will answer him, ‘Lord, when did we see you hungry and feed you, or thirsty and give you something to drink? 38 When did we see you a stranger and invite you in, or needing clothes and clothe you? 39 When did we see you sick or in prison and go to visit you?’ 40 “The King will reply, ‘Truly I tell you, whatever you did for one of the least of these brothers and sisters of mine, you did for me.’ 41 “Then he will say to those on his left, ‘Depart from me, you who are cursed, into the eternal fire prepared for the devil and his angels. 42 For I was hungry and you gave me nothing to eat, I was thirsty and you gave me nothing to drink, 43 I was a stranger and you did not invite me in, I needed clothes and you did not clothe me, I was sick and in prison and you did not look after me.’ 44 “They also will answer, ‘Lord, when did we see you hungry or thirsty or a stranger or needing clothes or sick or in prison, and did not help you?’ 45 “He will reply, ‘Truly I tell you, whatever you did not do for one of the least of these, you did not do for me.’ 46 “Then they will go away to eternal punishment, but the righteous to eternal life.” --- ---------------- --------------------- ------

    51. Sim Gill

      I DONT WANT BARCHIE I WANT BUGHEAD 😭

    52. ELLO GUVNA

      SERIOUSLY!? NOTHING ABOUT POLLY?!

    53. Lucas Brito

      did archie say we need to find a place to hook?

    54. xx Maddie Alice xx

      jughead is gonna get with pop tates grandaughter tabitha its so obvious i just want it to be like a one night stand and i hope barchie dosent last long bc i want and NEEDDDDD BUGHEADDD back and varchie and choni

    55. Amc1294

      Damn never thought I’d say I love Betty and Archie together. Also Mothman is a West Virginia thing. I just want more barchie and whatever is going on with Polly.

    56. Grace Jompe

      It's finally time for Archie and Betty's love to blossom ☺️

    57. mahire can

      i think tonis baby father is hiram

    58. •Not Berry•

      i hate Barchie

    59. Vera Noguera Boído

      I hate Barchie

    60. Kira Lou

      FIinally Betty and Archie 🙄🙄 i really liked her with Jug, but he become boring as a person. Sorry not sorry. It's just my opinion :)

    61. Daniela

      BARCHIE SERVE

    62. Aurora Luz

      Oh my god, Betty and Archie are finally end game

    63. Ευη Καλτέκη

      I want Betty and jaghead together...

    64. Sahil Singh

      Archie and Betty are just so boring together 🤮

      1. shianne

        *Bughead

    65. لهفہَ -

      متى ينزل

    66. TheDoctorwho747

      That last shot of Polly running with the truck lights behind her made me think of Laura Palmer in Twin Peaks specifically the FWWM movie.

    67. Hevin Nurda

      I want bughead back💔

    68. Maria Otto

      Archi and betty noooo eyyyww Bughead are better

      1. shianne

        They share a sibling gross

    69. Weirdos Inc

      I love how when the trailer from last episode the toxic bugheads were all like "its polly and sweetpea" or "no it's 2 different scenes" and they were attacking the Barchie shippers saying it was never gonna happen and bughead was endgame. And now they've all juts disappeared. 😅🤣

    70. Abigail Perrin

      barchie is superior and i have thought this FOREVER.

    71. Jojo32.2

      Am I the only person that jumps when they see the trash paper killer pop out of nowhere

    72. Taleah Jones

      Bruh yeah Barchie cute but I’m kinda still team Bughead. And half the promo was Betty and achrie honking up ⬆️ 🆙. Like damn💀

    73. steve tallatron

      Reggie needs to kill Hiram after he is reminded how Hiram treated him on Riot night.

    74. thezelia

      No betty and archie😭😢😤 omg

    75. Brianna Lynch

      I used to be a bughead fan but barchie is so cute together 🥰🥰

      1. hey bestie

        i agree

    76. kidflashgirl123

      So this is what happened to the mothman after the ghoulboys took over his bridge

      1. Matt Jacques

        kidflashgirl123 I wonder if Jason is the moth man!

    77. Jonny Pearson

      Please don’t give us another Gargoyle king type thing in the form of ‘mothman’

    78. Niki Tzer

      WHAT THE HELL???? Ok, 1st, BRING JUGHEAD's CHARACTER BACK ASAP!! and 2nd, BARCHIE??? SERIOUSLY??? Cmon, Bughead was end game from the beginning, i REALLY hope you directors just take a break and you'll get them back together eventually....THIS IS NOT COOL!!! -.-

    79. Claudette Campbell

      Honestly I was a fan of barchie at first in season 1 but TBH my mind changed when I see Varchie get together and Bughead together cause I Love their chemistry better........I was so socked and disappointed when I see barchie together in season 5 cause that was not I was looking for

    80. Renzo barrionuevo

      I don't understand anything now Archie and Betty are dating, I don't understand anything, this is difficult, but riverdale is very good

      1. G

        They’re currently friends with benefits they’re not dating yet

      2. Mohammed Mukadam

        They’re jus hooking up

    81. Georgi Dobrev

      Am i the only one who prefer Varchi than Barchi?

    82. Sammy Gipe

      I miss Bughead but I kinda like Barchie but friends with benefits never work out

    83. Ale Chettos

      Nadie te mereces job👊😭😭😭😭

    84. that girl

      Okay betty and archie are really spicing up shit so I am so freaking excited. Yesss give me that barchie content!

    85. abbey manning

      anyone else pissed of that betty and jughead didnt get a closure they should of?

    86. Tara Vitorovic

      i want choni backkkk

    87. Toxic Records

      I should be happy for Betty and Archie, but I don’t ship them :/

    88. Maria Pilar Morales

      NOOOOO

    89. Kika Avery

      Everyone talking about Jughead, but they don't notice Veronica. On top of that she married an idiot, her ex-boyfriend and ex-friend who cheated on her 7 years ago are together. It sucks, poor Veronica.

    90. Miley love

      The fact that they are bringing barchie back, when literally Jughead is the one that has always been for her and was the only one there for her when she needed him.

      1. Iron man

        Archie also helped her in black hood situation remember he was ready to be burried alive in coffin for Betty so fake black hood doesn't kill her

    91. Not PolarBear

      Who supports barchie

    92. Jaya Chalmers

      those this sesasons villain have to be someone who looks like an apex legends charecter

    93. Broken Peace

      Y'all still watching this show?

    94. Angel McCray

      Tbh I never doubt that Hiram was gonna be the major knowing how he is

    95. Angel McCray

      Woah Archie and Betty little freaks 😏😏😏😏😏

    96. AQuinn0630

      I didn’t even know the new season came out

    97. Mxdnightdreams

      Do I even keep watching this show- ;-;

      1. G

        It’s been good so far the time jump really made the show improve

    98. Besime Kamberi

      I like hate brachie

    99. Satan Phoebe

      NONONNONONONONNONONOONONO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JUGHEAD FOREVERRRRRR IDC WHAT YALL SAY BARCHIE SUCKSS ITS CLEAR THAT JUGGY AND BETTY STILL LOVE EACHOTHER AND VIRONICA IS IN A TOXIC MARRAIGE With A YOUNGER VERSTION OF HER FATHER

    100. julia Borba

      NÃO BARCHIE NÃO PELO AMOR DE DEUS QUE ÓDIO